Thursday 26 April 2012

Nice to meet you too!

Hello and welcome :) Here's one experimental post for the beginning. Starting from Monday, 30th April 2012, I will post every day regularly, about my everyday activities, thing I like, fashion, celebrities, photography, traveling and much more.
So here are some of my favorite pictures from trip to Vienna few weeks ago to start with. Kisses, B.


 Zdravo svima :) Pred sobom imate jedan probni post. Od ponedeljka (30. april) blog ce poceti normalno sa radom, sto znaci da cu svaki dan postovati o tome kako sam provela dan, upoznacete se sa stvarima koje volim kao sto su moda, putovanja, fototgrafija, sminka i jos mnogo toga.
Posetila sam Bec pre par nedelja pa, za pocetak, evo mojih omiljenih fotografija sa tog putovanja. Kisses, B.




Chanel, my favorite brand
Chanel, moj omiljeni brend
                       
  Schönbrunn  palace
Schönbrunn palata


The Wiener Prater 
Zabavi park Prater


And for the end, one artistic photo from 
Szentendre-little town that we visited on the way back to Belgrade
I za kraj, jedna umetnicka fotka iz 
Sent Andreje-gradica u Madjarskoj koji smo obisli u povratku u Beograd

xoxo

3 comments:

  1. Evo,prvi komentar- ja cu SVAKI DAN da pratim! Divan ti je blog i jedva cekam ponedeljak!! <3

    ReplyDelete
  2. Ps. Ne znam zasto sam anonimna,ali da znas - Nina je! x)

    ReplyDelete